دانلود مستند «داستان خدا با مورگان فریمن»

درباره وب
به ماورای خود نگاهی بیاندازید!

دانلود مستند «داستان خدا با مورگان فریمن»

نام مستند: The Story Of God With Morgan Freeman
ژانر : مستند، تاریخی، مذهبی
سال پخش: ۲۰۱۶- ۲۰۱۷
فرمت فایل : MKV
کیفیت : ۷۲۰ | عالی
حجم:  ۳۵۰ مگابایت
زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه: مورگان فریمن در این مستند سریالی سفری را آغاز می کند برای کشف این نکته که باورهایمان چگونه به ما متصل شده اند. این سفر مهمانی ای برای نسل ماست، این داستان خدا است.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

5+1 راه برای یافتن سیاره جدید
دسته : نجوم

 تصویری هنری از کپلر-۳۵b، سیاره ی “تاتووین”- لینت کوک می گوید: «این نگاره چندین بار تغییر کرد زیرا برای کشیدن آن، من و ویلیام ولش بارها در راستای مدارها به پس و پیش رفتیم و آذرخش سمت تاریک سیاره، درخشش شفق و بسیاری از چیزهای دیگر را تنظیم کردیم. آنچه که به هنگام کار با اخترشناسان تاثیر ویژه بر من می گذارد، توجه آنان به ریزه کاری هاست، در حالی که همه ی ما می کوشیم چیز درستی از آب در بیاوریم.»

 

دانشمندان از سال ۱۹۹۲ که نخستین سیاره ی فراخورشیدی را که به گرد ستاره ای در ورای خورشیدمان یافتند تاکنون بیش از ۸۰۰ سیاره ی بیگانه را شناسایی کرده اند.در این جا شرحی کوتاه از روش های اصلی که ستاره شناسان برای یافتن این دنیاهای دوردست به کار می برند را می خوانید.

 

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

تعادل هیدرواستاتیک

تعادل هیدرواستاتیک چیست؟

به این جملات توجه کنید: یک ستاره می‌تپد زیرا در تعادل هیدرواستاتیکی نیست. نیروی گرانی روی جرم خارجی ستاره که کاملا به وسیله فشار داخلی متعادل نیست، وارد می‌شود.
تعادل هیدرواستاتیک به چه معناست؟ اگر جدا از مباحث و فرمول‌های ریاضی بخواهیم آن را تعریف کنیم، باید بگوییم که
وزن هر لایه در ستاره باید توسط فشار در آن لایه متعادل شود.

 

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

ادامه مطلب
نویسنده :
تاريخ : چهار شنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 14:53

قابلیت یادگیری در موجودات تک سلولی!

مطالعات تیمی بین المللی از دانشمندان و پژوهشگران که در مرکز ملی تحقیقات علمی فرانسه به بررسی ساختار یادگیری موجودات پرداخته اند؛ نشان داد که پدیده یادگیری و کسب تجربه ارتباط چندانی با دارا بودن سیستم پیچیده مغزی نداشته و حتی موجودات تک سلولی نیز می توانند از تجربیات و شرایط محیطی جهت انطباق پذیری با محیط اطراف خود بهره ببرند. کشف فوق از این منظر دارای اهمیت فرالوانی است که می تواند به روشن شدن منشاء یادگیری در طول دوره تکامل کمک کند.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

ادامه مطلب
نویسنده :
تاريخ : چهار شنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 14:16

ماده ای جامد درعین حال سیال!
دسته : علم شیمی

محققان دانشگاه ام.آی.تی موفق به ساخت ماده‌ای شدند که وجود فاز آن از نظر فیزیکی غیرممکن است و در عین حال که جامد است خواص ابَرشاره‌ای دارد.
به نقل از دیلی‌میل، این ماده دارای یک ساختار سفت و سخت مانند جامدات است ولی در عین حال می‌تواند مانند یک ابرشاره(superfluid) بدون گران‌روی جریان داشته باشد. ویژگی دیگر این ماده این است که اگر در داخل یک فنجان به هم زده شود تا ابد در آن فنجان خواهد چرخید.

 

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

ادامه مطلب
نویسنده :
تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1395 ساعت: 19:52

چه امواجی خطرناک هستند؟!

آیا دستگاه‌های تلفن همراه می‌توانند موجب سرطان شوند؟ امواج تولید شده توسط دستگاه‌های الکترونیکی چگونه می‌توانند بر بدن ما تاثیر بگذارند؟ واقعیت این است که ما اطلاعات خیلی کمی داریم و نمی‌توانیم به طور قطعی نظر بدهیم اما بر اساس برخی شواهد می‌توان گفت بهتر است مراقب بود تا جلوی احتمال رخ دادن اتفاقات ناخوشایند را گرفت و از پشیمانی جلوگیری کرد.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  تقویت فن بیان  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید